piątek, 19 grudnia 2014

Lakiery do paznokci Las Vegas Glam&Shine marki May To Be Cosmetics





Odcień 658 Chrome



Odcień 654 Chrome


Ocień 659 Chrome



Opis produktu: Lakier do paznokci z winylem o przedłużonej trwałości i mocnym kryciu.



Kilka słów ode mnie: Lakiery z serii Las Vegas to ostatnie produkty jakie otrzymałam do przetestowania od firmy May To Be Cosmetics. Znajdują się one w dość poręcznych i praktycznych buteleczkach, umożliwiających zużycie produktu do samego końca. Pędzelek jest cieniutki, niezbyt długi, ale pomimo płynnej konsystencji lakieru, nie ma problemu z rozprowadzaniem go na paznokciach. Kolory są odważne, jednak przypadły mi do gustu, ładnie błyszczą, dają efekt chromu, pod światłem widać żółte/złote drobinki, które zmieniają kolor np. z niebieskiego na morski. Oprócz ciekawego efektu, dużą zaletą lakierów jest ich krycie, do idealnego krycia wystarczy tylko jedna warstwa, co dla mnie jest ważne ponieważ nie lubię spędzać dużo czasu na malowaniu paznokci :). Lakiery szybko schną i utrzymują się na paznokciach ok. 3,4 dni, więc również trwałość jest niezła. 
Ogólnie lakiery mają dobrą jakość i są godne polecenia, jestem z nich zadowolona :). 





środa, 17 grudnia 2014

Przyśpieszacz wzrostu paznokci od May To Be Cosmetics


Stymulacja wzrostu

- Ekspresowa terapia wzrostu płytki oparta na technologii tlenowej
- Kompleks z komórek macierzystych roślin 

Przeznaczony do krótkich, słabych i wolno rosnących paznokci 








Opis produktu: Preparat poprawia przenikliwość tlenu do warstw paznokcia regulując jego naturalną fizjologię. Nawilża, nawadnia i nadaje płytce elastyczność. Dzięki zawartości kompleksu z komórek macierzystych roślin, witamin i keratyny zapewnia odżywienie, odmłodzenie i szybki wzrost. Regularnie stosowany sprawia, że paznokcie są wyraźnie mocniejsze, gładsze i grubsze oraz odporne na rozdwajanie. Zawiera filtr UV chroniący płytkę przed przebarwieniami i żółknięciem.



Sposób użycia: Jako samodzielny lakier aplikować dwie warstwy preparatu na czyste i suche paznokcie lub jedną warstwę jako podkład przed nałożeniem kolorowego lakieru.



Składniki aktywne: Komórki macierzyste roślin, keratyna, wyciąg z owoców Goji, wyciąg z kasztanowca, pochodne witamin A, C i E.




Skład:





Kilka słów ode mnie: Przyznam, że pierwszy raz spotykam się z takim produktem, nigdy wcześniej nie słyszałam takiej nazwy i bardzo byłam ciekawa co to za cudo :). 
Produkt znajduje się w pudełeczku, w którym dodatkowo, gratis umieszczona jest mała buteleczka lakieru do paznokci. Sam preparat znajduje się w buteleczce podobnej do lakierów z tradycyjnym pędzelkiem. Jego konsystencja jest płynna, ale dość gęsta. Kolor różowy, jednak na paznokciach bezbarwny. Zapach trochę rozpuszczalnikowy, nieprzyjemny. 
Jeśli chodzi o działanie to ciężko mi powiedzieć jak wpływa na wzrost, bo nie mam z tym problemu, moje paznokcie rosną raczej szybko, jednak preparat na pewno je wzmacnia i odżywia. Po nałożeniu tworzy się błyszcząca warstwa, przypominająca bezbarwny lakier, dzięki czemu paznokcie są mniej narażone na uszkodzenia i rozdwajanie się, wydają się być grubsze. 
Produkt ten na pewno przyda się paniom o słabych i kruchych paznokciach, jednak w przypadku paznokci zdrowych może służyć do wzmacniania i pielęgnacji, polecam :).





wtorek, 16 grudnia 2014

Matowy bronzer marki May To Be Cosmetics








Opis produktu: Nawilżający puder brązujący z dodatkiem oleju winogronowego do twarzy, dekoltu i całego ciała. Podkreśla lub imituje opaleniznę. Wysoce rozdrobniona formuła zapewnia precyzyjną aplikację. Nie pozostawia smug, bez alergenów, nie zawiera parabenów. 



Skład:





Kilka słów ode mnie: Bronzer jest bardzo podobny do pudru tej samej firmy, który opisywałam TUTAJ , opakowanie czarne, plastikowe, ze złotymi napisami, w środku znajduje się lusterko i efektowna gąbeczka ułatwiająca aplikację. Kosmetyk dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug i plam, nadaje skórze efekt opalenizny, choć ja chętniej go używam zamiast różu do policzków :). Kolor ciężko było mi dokładnie pokazać na zdjęciach, ale jest on bardziej naturalny, brązowy, a nie pomarańczowy. 
Konsystencja pudrowa, produkt przypomina puder prasowany, jednak po muśnięciu gąbeczką robi się nieco sypki. 
Ogólnie bronzer bardzo fajny, idealny do konturowania twarzy, dobrze się rozciera, choć u mnie lepiej spisałby się w lecie, gdy twarz jest bardziej opalona.








poniedziałek, 15 grudnia 2014

Lakier do paznokci May To Be Hollywood - odcień 91









Skład:




Cena: ok. 4 zł



Kilka słów ode mnie: Lakier, który otrzymałam do przetestowania ma kolor pudrowego różu (odcień 91), kolor bardzo przypadł mi do gustu, lubię takie delikatne odcienie. 
Produkt znajduje się w typowej dla lakierów buteleczce o pojemności 10 ml, pędzelek dosyć wąski, mały, ale dobrze rozprowadza się nim lakier. 
Konsystencja lakieru jest płynna, gęsta, powiedziałabym w sam raz, nie ma problemu z rozlewaniem się lakieru na paznokciach. 
Jeśli chodzi o krycie, to przy jednej warstwie paznokcie już nieźle się prezentują, a do idealnego krycia wystarczą dwie warstwy. 
Czas schnięcia lakieru jest średni. 
Trwałość produktu, myślę, że bardzo dobra, lakier utrzymywał się na moich paznokciach 5 dni, potem zaczął się ścierać. Przeważnie lakiery utrzymują się u mnie maksymalnie 3 dni, więc z trwałości tego produktu jestem bardzo zadowolona.
Podsumowując, kosmetyk godny polecenia, trwały, a cena bardzo niska, na pewno chętnie sięgnę po inne odcienie, jak tylko zobaczę je w sklepie :).










czwartek, 4 grudnia 2014

All in One - preparat utwardzający płytkę paznokcia od May To Be Cosmetics









Opis produktu: 
Wzmocnienie
Utwardzenie i ochrona płytki paznokciowej przed urazami mechanicznymi
Przeznaczony do słabych, kruchych i popękanych paznokci 

Profesjonalny preparat utwardzający płytkę paznokcia. Tworzy powłokę ochronną na płytce, zapobiega łamaniu, kruszeniu i rozdwajaniu się paznokci.
Zaleca się stosowanie preparatu nie częściej niż dwa razy w tygodniu, do momentu aż paznokcie przestaną się rozdwajać. Następnie w razie potrzeby stosować dwa, trzy razy w miesiącu. 



Skład:






Kilka słów ode mnie: Preparat znajduje się w buteleczce typowej dla lakierów do paznokci, z odpowiednim pędzelkiem ułatwiającym aplikację. Dodatkowo do preparatu dołożony jest gratis mały lakier do paznokci, a całość zapakowana jest w pudełeczku. 
Konsystencja produktu jest płynna, wodnista o mlecznym kolorze, jednak po nałożeniu kosmetyk tworzy bezbarwną, błyszczącą powłokę, przypominającą bezbarwny lakier do paznokci. 
Produkt błyskawicznie schnie i może być stosowany zarówno na czystą płytkę paznokcia, jak i na pomalowaną lakierem, dzięki czemu lakier utrzymuje się dłużej. 
Preparat chroni paznokcie, zapobiega ich łamaniu się i rozdwajaniu, jest idealny dla osób mających problemy z kruchymi, słabymi paznokciami. 
Sama chętnie go stosuję nie tylko ze względu na jego właściwości ochronne, ale również ze względu na to, że pięknie nabłyszcza paznokcie, a czas schnięcia jest o wiele krótszy niż przy zwykłym, bezbarwnym lakierze. 
Podsumowując, produkt dobrze spełnia swoją rolę, jestem z niego bardzo zadowolona.








wtorek, 2 grudnia 2014

Puder mineralny marki May To Be Cosmetics








Opis produktu:

Mineralny puder do twarzy wzbogacony został w luksusowy olej marula, znany ze swych właściwości nawilżających, rewitalizujących i łagodzących podrażnienia. Ujednolica koloryt cery, nadając jej wyjątkową gładkość i matowe wykończenie. Zapewnia skórze skuteczną ochronę przed szkodliwym wpływem czynników atmosferycznych.




Skład:

niestety trochę się starły napisy 





Kilka słów ode mnie: Puder znajduje się w eleganckim, plastikowym pojemniczku w czarnym kolorze ze srebrnymi napisami. W środku znajduje się lusterko i efektowna gąbeczka. 
Konsystencja produktu przypomina puder prasowany, jednak po przetarciu go gąbeczką czy pędzelkiem robi się on bardziej sypki i mam wrażenie, że jest bardziej miękki niż pudry prasowane, których używałam do tej pory.
Kosmetyk dobrze się rozprowadza na twarzy, nie tworzy smug i przebarwień. Twarz po nałożeniu produktu jest gładka i matowa przez cały dzień. 
Ciężko mi powiedzieć jak jest z jego właściwościami nawilżającymi, o których mowa w opisie, ponieważ zawsze pod puder nakładam jakiś podkład lub krem BB, a taki puder służy mi jedynie do wykończenia makijażu i w tej roli spisuje się bardzo dobrze, zwłaszcza w połączeniu z bronzerem tej samej firmy, o którym napiszę w następnych wpisach. 
Podsumowując, jestem zadowolona z tego kosmetyku, nie uczulił mnie, nie wysusza cery, nie powoduje żadnych skutków ubocznych, a efekt po nałożeniu go jest bardzo ładny.






sobota, 8 listopada 2014

Zestaw kosmetyków do włosów Joanna Argan Oil







Szampon


 Opis produktu:
 Szampon z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura szamponu zawiera olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Szampon doskonale myje i pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Wygładza włókna włosów przywracając im zmysłowy połysk i nadaje włosom miękkość i witalność.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest teraz dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.


Cena: ok. 6zł / 200 ml



Odżywka


Opis produktu: 
 Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 


Cena: 6zł / 200ml



Odżywka dwufazowa


 Opis produktu:  
Odżywka dwufazowa Argan Oil przeznaczona jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura dwufazowej odżywki oparta jest o niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Dwufazowa odżywka regeneruje zniszczone i przesuszone partie włosów i dba rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów, przywracając im niesamowity połysk i jedwabistą miękkość.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Wyjątkowo lekka konsystencja i piękny naturalny zapach migdałów sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 



Cena: ok. 8zł / 100 ml



 Maseczka do włosów



 Opis produktu:
Maseczka do włosów z linii Argan Oil została wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy. Płynne złoto Maroka - bo tak zwany jest również też olejek - pozyskiwany jest z upraw ekologicznych i posiada certyfikat Ecocert.
Maseczka doskonale regeneruje przesuszone włosy i zniszczone końcówki oraz likwiduje problem puszenia się włosów, nadaje im zdrowy wygląd i pożądaną przez wszystkie kobiety miękkość oraz cudowny blask.
Teraz - jeśli chcesz, aby Twoje włosy odzyskały naturalne piękno, nie musisz wyjeżdżać do Maroka ani wydawać fortuny, gdyż jeden z najcenniejszych olejków na świecie jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Bogata konsystencja i piękny zapach sprawia, że pielęgnacja włosów będzie niezwykle wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 



Cena: ok. 7 zł / 150g




 Serum na końcówki włosów


 Opis produktu: 
Serum na końcówki włosów Argan Oil przeznaczone jest do włosów suchych i zniszczonych wymagających szczególnej pielęgnacji. Receptura serum zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Serum regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone końcówki, redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im zdrowy połysk i miękkość.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Dzięki Serum Argan Oil dotychczasowa pielęgnacja włosów, będzie przyjemnością, która stanie się Twoim orientalnym rytuałem. 



Cena: ok. 10 zł / 50g



 Eliksir jedwabisty



Oddzielną recenzję eliksiru napisałam TUTAJ , ponieważ ten produkt szczególnie przypadł mi do gustu i uznałam, że trzeba zwrócić na niego uwagę i poświęcić mu oddzielny wpis :).



Kilka słów ode mnie: Zestaw Joanna Argan Oil przeznaczony jest głównie do włosów suchych, przesuszonych i pozbawionych blasku. Z tych produktów, jak już wspominałam wcześniej, najbardziej przypadł mi do gustu eliksir, który okazał się być rewelacyjnym kosmetykiem do moich włosów, włosy fajnie się po nim rozczesują, są gładkie i błyszczące, na pewno ten produkt będzie u mnie stałym bywalcem.
Jeśli chodzi o pozostałe kosmetyki, nie było po nich efektów "wow", ale też nie są złe, można powiedzieć, że to takie średniaki, którym wystawiłabym oceny 3 do 4+.
Szampon - jest przezroczysty, ma płynną, odpowiednią konsystencję i słodkawy, trochę orzechowy zapach, jak da mnie bardzo przyjemny. Szampon dobrze się nabiera, pieni i spłukuje, włosy są oczyszczone, jednak bez użycia dodatkowej odżywki ciężko je rozczesać.
Odżywka i maseczka - produkty mają podobne działanie, różnią się jedynie opakowaniem.
Odżywka znajduje się w plastikowej butelce, podobnej do szamponu, konsystencja kremowa, lekka.
Maseczka umieszczona jest w tubie z miękkiego tworzywa, jej konsystencja jest również kremowa, jednak nieco cięższa od odżywki. Oba produkty mają zapach podobny do szamponu, czyli słodki, trochę kojarzący się z orzechami.
Jeśli chodzi o działanie, produkty spisują się nieźle, włosy lepiej się rozczesują, ale nie tak jak po eliksirze, są odżywione, błyszczące, miękkie i miłe w dotyku. Zaletą tych produktów, jest to, że nie obciążają włosów.
Serum do końcówek - znajduje się w małej tubce o pojemności 50 g, konsystencja i zapach taki sam jak w odżywce. Kosmetyku tego nie spłukujemy, więc może być niezłym uzupełnieniem szamponu i odżywki, aczkolwiek nie jest on niezbędny. Przydatny dla osób z rozdwajającymi się końcówkami.
Odżywka dwufazowa - przypomina trochę nabłyszczającą mgiełkę w sprayu. Jest to produkt, który najmniej przypadł mi do gustu, właściwie poza nabłyszczaniem nie robi nic ciekawego, a nawet trochę obciąża włosy. Oczekiwałam, że włosy po użyciu tej odżywki będą się lepiej rozczesywać, ale niestety takiego efektu nie było.
Podsumowując, kosmetyki z tej linii nie są złe, aczkolwiek nie wiem czy poleciłabym je do włosów suchych i zniszczonych, obawiam, że do tego rodzaju włosów są jednak za słabe, no może poza eliksirem.
Myślę, że ten zestaw lepiej spisałby się przy włosach normalnych, po to by je ładnie nabłyszczyć i zmiękczyć.


środa, 29 października 2014

Lakier do paznokci Magic Up 3 Glitterific marki Manhattan








Opis produktu: Lakier do paznokci z limitowanej serii Magic Up. W połączeniu z top coatem zmienia barwę na ciemniejszą.



Cena: 3,45 zł / 8 ml w drogerii internetowej e-zebra TUTAJ



Kilka słów ode mnie: Lakier znajduje się w typowej dla tych produktów buteleczce, pędzelek spłaszczony, wąski, dobrze rozprowadza się nim lakier na paznokciach. 
Konsystencja trochę za rzadka, rozlewa się na paznokciach, ale krycie jest bardzo dobre, wystarczy jedna warstwa lakieru, by idealnie pomalować pazurki.
Kolor od początku gdy go ujrzałam bardzo mi się spodobał, jest on taki jakby liliowo-wrzosowy, o ile dobrze znam się na kolorach :D, podoba mi się, że ładnie połyskuje, lubię takie błyszczące lakiery. 
To co odróżnia ten lakier od zwykłych lakierów to możliwość zmiany koloru po użyciu top coatu, dzięki temu można tworzyć na paznokciach różne wzory lub też zmienić kolor całego paznokcia, jeśli taki nam bardziej pasuje :). Mi bardziej odpowiada kolor w wersji pierwszej, bez żadnych udziwnień, nie należę do osób, które lubią godzinami tworzyć różne wzory na paznokciach, jednak dla osób lubiących takie zabawy :) jest to na pewno jakieś nowe rozwiązanie ułatwiające ozdabianie. 
Jeśli chodzi o trwałość, lakier utrzymuje się ok. 3 dni, potem zaczyna się ścierać.
Nie spotkałam się jeszcze nigdzie z takim magicznym lakierem, jeśli jesteście zainteresowane tego typu produktami polecam zajrzeć na stronę drogerii internetowej e-zebra gdzie można kupić kilka odcieni tych lakierów. Myślę, że cena jest kusząca. 


ezebra.pl 


Facebook


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...