środa, 29 października 2014

Lakier do paznokci Magic Up 3 Glitterific marki Manhattan








Opis produktu: Lakier do paznokci z limitowanej serii Magic Up. W połączeniu z top coatem zmienia barwę na ciemniejszą.



Cena: 3,45 zł / 8 ml w drogerii internetowej e-zebra TUTAJ



Kilka słów ode mnie: Lakier znajduje się w typowej dla tych produktów buteleczce, pędzelek spłaszczony, wąski, dobrze rozprowadza się nim lakier na paznokciach. 
Konsystencja trochę za rzadka, rozlewa się na paznokciach, ale krycie jest bardzo dobre, wystarczy jedna warstwa lakieru, by idealnie pomalować pazurki.
Kolor od początku gdy go ujrzałam bardzo mi się spodobał, jest on taki jakby liliowo-wrzosowy, o ile dobrze znam się na kolorach :D, podoba mi się, że ładnie połyskuje, lubię takie błyszczące lakiery. 
To co odróżnia ten lakier od zwykłych lakierów to możliwość zmiany koloru po użyciu top coatu, dzięki temu można tworzyć na paznokciach różne wzory lub też zmienić kolor całego paznokcia, jeśli taki nam bardziej pasuje :). Mi bardziej odpowiada kolor w wersji pierwszej, bez żadnych udziwnień, nie należę do osób, które lubią godzinami tworzyć różne wzory na paznokciach, jednak dla osób lubiących takie zabawy :) jest to na pewno jakieś nowe rozwiązanie ułatwiające ozdabianie. 
Jeśli chodzi o trwałość, lakier utrzymuje się ok. 3 dni, potem zaczyna się ścierać.
Nie spotkałam się jeszcze nigdzie z takim magicznym lakierem, jeśli jesteście zainteresowane tego typu produktami polecam zajrzeć na stronę drogerii internetowej e-zebra gdzie można kupić kilka odcieni tych lakierów. Myślę, że cena jest kusząca. 


ezebra.pl 


Facebook


wtorek, 28 października 2014

Kredka do oczu Fabulous eyes 060 purple dust od Miss Sporty








Opis produktu:
Fabulous Eyes to kredka z drobinkami brokatu - po zaaplikowaniu pozostawia delikatną poświatę z mieniącymi się drobinkami.
Rozświetla fioletowym kolorem czyniąc makijaż eleganckim.
Doskonała jako cień ale nadaje się również do wykonania różowej kreski.
Efekt:
Po zaaplikowaniu kredka pozostawia delikatna rozświetlająca poświatę.
Miękko i ładnie się rozprowadza. 
Fabulous Eyes
Nadaje powiece przepiękny, rozświetlony odcień
Wkład jest szczelnie opakowany drewienkiem, które ułatwia struganie




Cena: 1,98 zł w drogerii internetowej e-zebra KLIK



Kilka słów ode mnie: Pierwszy raz miałam okazję użyć kredki do oczu w innym kolorze niż czarny, jakoś wcześniej nie miałam przekonania do tego typu produktów, jednak teraz zmieniłam zdanie :). Kredka jest dość gruba i masywna, krótka, poręczna, zmieści się w każdej kosmetyczce czy torebce, zatykana przezroczystą zatyczką, dzięki czemu nie mamy obaw, że ulegnie uszkodzeniu. 
Kredka wydaje mi się być bardzo miękka, trochę za bardzo jak dla mnie, jednak fajnie się ją rozprowadza na powiece. Można ją zastosować zarówno do zrobienia kreski jak i zamiast cienia. Odcień purple dust bardzo mi przypadł do gustu, lubię takie kolorki, kredka ładnie połyskuje, kolor zaraz po nałożeniu jest intensywny, po kilku godzinach blaknie. 
Jak za taką cenę, produkt jest naprawdę niezły i wart uwagi. Polecam.
ezebra.pl 
 Facebook



wtorek, 21 października 2014

Błyszczyk Stay Glossy 3D marki Rimmel








Opis produktu: Innowacyjna techologia Shine Extend zapewnia idealne pokrycie kolorem i niebywałą trwałość, aż do 6 godzin. Dzięki czasteczkom jedwabiu i naturalnej bawełny intensywnie nawilża usta i nadaje im olśniewającego blasku. Opakowanie z aplikatorem w formie gabeczki ułatwia precyzyjną aplikację kosmetyku.



Cena: 6,33 zł / szt. 5,5 ml w drogerii internetowej ezebra.pl TUTAJ



Kilka słów ode mnie: Produkt znajduje się w poręcznym, plastikowym opakowaniu  ze srebrną nakrętką. 
W środku mamy lekko spłaszczoną gąbeczkę ułatwiającą aplikację kosmetyku. 
Kolor, który posiadam ma odcień 103 Big-Screen Kiss, w opakowaniu wygląda na odcień brzoskwiniowo-różowy z błyszczącymi, kolorowymi drobinkami, jednak na ustach jest raczej bezbarwny i pozostają tylko pięknie połyskujące drobinki. Lubię takie subtelne, naturalnie wyglądające kosmetyki, więc nie przeszkadza mi, że kolor nie jest intensywny. 
Zapach ciężko mi określić, jest delikatny, słabo wyczuwalny, nie zachwyca mnie.
Błyszczyk ma odpowiednią konsystencję, nie jest za rzadki, ani za gęsty, nie spływa z ust, dobrze się rozprowadza, nie powoduje powstawania smug i zacieków. Dość długo utrzymuje się na ustach, jednak nie jest to 6 godzin, a ok. 2,3, potem pozostają same drobinki przez jakiś czas. 
Zaletą produktu jest to, że dobrze nawilża usta, więc na pewno przyda się na zimę :). 
Ogólnie błyszczyk jest fajny jak na taką cenę, usta ładnie połyskują, są odżywione i nawilżone, może nie ma po nim efektu wow, ale warto go mieć w kosmetyczce.  



ezebra.pl 


Facebook



czwartek, 16 października 2014

Marokańskie mydło różane Nature Savon







Opis produktu: 
Marokańskie mydło z olejkiem róży damasceńskiej. Przeznaczone do skóry bardzo wrażliwej. Do codziennej pielęgnacji i higieny twarzy i całego ciała.

Olejek z róży damasceńskiej wskazany jest dla osób z skóra wrażliwą, zwłaszcza że posiada właściwości łagodzące. Oprócz tego spowalnia proces starzenia się skóry dzięki zawartym antyoksydantom zwalczającym wodne rodniki.



Cena: ok. 13 zł / kostka 100 g w sklepie EtnoBazar



Kilka słów ode mnie: Mydełko zapakowane jest w ładny, różowy kartonik, na którym jest opis po arabsku i chyba po francusku :), także nie znając powyższych języków mamy problem, na szczęście jakiś opis jest na stronie sklepu. Dodatkowo mydełko owinięte jest folią, chyba ze względu na ten olejek z róży damasceńskiej jest ono mokre i lepkie.
Zapach produktu jest bardzo intensywny, różany, przyjemny dla nosa, na chwilę pozostaje również na skórze. 
Mydełko dobrze się pieni i myje skórę, nie powoduje wysuszania, ani żadnych skutków ubocznych, jest delikatne dla skóry. 
Kostka do samego końca pozostaje twarda, nie rozmięka i nie tworzy się z niej ciapa, jak to często bywa w przypadku rożnych mydeł :).  
Ogólnie jestem z niego zadowolona, najbardziej urzekł mnie różany zapach, myślę, że takie mydełko może być fajnym pomysłem na prezent :). 

środa, 15 października 2014

Współpraca z drogerią internetową ezebra.pl

Wczoraj gdy wróciłam z pracy czekała na mnie miła niespodzianka, otóż firma ezebra.pl zdecydowała się nawiązać ze mną współpracę blogową i otrzymałam paczuszkę z kosmetykami do testów.
Kosmetyki na pierwszy rzut oka przypadły mi do gustu, takie kolory podobają mi się, a zobaczymy jak się sprawdzą.



Zabieram się do testowania, a Was zapraszam na stronę drogerii ezebra.pl, może znajdziecie tam coś dla siebie :).

ezebra.pl 


Facebook

czwartek, 2 października 2014

Prażone ziarna z Ziarenkowa + przepis na ciasteczka owsiane z ziarnami


Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z ciekawą firmą o nazwie Ziarenkowo, oferującą mieszanki prażonych ziaren, które mogą stanowić świetny dodatek do potraw.
Do testów wybrałam sobie mieszankę ziaren Euforia, w skład której wchodzi słonecznik, dynia i konopie siewne, jednak firma zrobiła mi miłą niespodziankę i dodatkowo otrzymałam paczkę ziaren Słoneczne Pola i dwa mniejsze opakowania ziaren Cynamonowy Raj i Piekło-Niebo.
A tak prezentowała się przesyłka:






Bardzo ucieszyłam się z tej przesyłki, ponieważ lubię tego typu przekąski, a z takimi mieszankami jeszcze się nie spotkałam, więc od razu postanowiłam je wypróbować i upiec ciasteczka, na które przepis podam poniżej. 
Jeżeli bylibyście zainteresowani tymi produktami można je zakupić na stronie sklepu Ziarenkowo TUTAJ w cenach ok. 14 zł / opakowanie 300 g.


Ziarenka Euforia - kilka słów od producenta:
Euforia to prawdziwa rozkosz dla ciała i ducha – wysoka zawartość kwasów Omega-3 oraz Omega-6 w ziarnach konopi wspomaga funkcjonowanie mózgu, zapewnia balans hormonalny, energię organizmu, zdrowie skóry, włosów i paznokci. Konopie obfitują też w wapń, potas, magnez oraz w zawarty w niewielu pokarmach GLA (kwas gamma linolenowy), który jest szczególnie korzystny dla cierpiących na egzemę, astmę oraz zespół napięcia miesiączkowego PMS. Słonecznik, bogaty w żelazo, potas, wapń i cynk oraz w wit. A, E, D i witaminy z grupy B, dba o naszą skórę, wzmacnia wzrok i reguluje pracę trzustki. Pestki dyni to bogactwo kwasu foliowego, magnezu, potasu, fosforu, żelaza, cynku i miedzi, a także witamin: E, B1 oraz B2.

Cena: 14,90 zł / 300 g 



Ciasteczka owsiane z ziarnami

Do swoich ciasteczek wykorzystałam Euforię, Słoneczne Pola i Cynamonowy Raj, ale równie dobrze można użyć jednego z tych produktów.


Składniki:

2 jaja
2 łyżki śmietany
5 dag stopionego masła
4 łyżki cukru
1,5 szklanki płatków owsianych
łyżeczka cynamonu
2 łyżki siemienia lnianego
szklanka ziaren z Ziarenkowa :)
stopiona czekolada lub polewa domowej roboty (odrobina masła, cukru i kakao, stopić, wymieszać i przestudzić) 
ziarna do dekoracji


1) Mieszamy jaja, śmietanę, masło i cukier




2) Dodajemy płatki owsiane, siemię lniane i cynamon 




3) Dodajemy szklankę ziarenek i całość dokładnie mieszamy 




4) Kładziemy łyżką ciasteczka na blasze formując koła, górę ciasteczek możemy jeszcze posypać ziarenkami dla ozdoby.
 Ciasteczka pieczemy ok. 15 min. w temp. 180 stopni C, do czasu aż się zarumienią (zwłaszcza spód).




5) Ciasteczka gotowe! Wystarczy jeszcze polać czekoladą i poczekać aż wystygną. Smacznego :)




Moja opinia: Uważam, że takie kompozycje to świetny pomysł, ziarna są zdrowe i mogą stanowić fajny dodatek do potraw, jak również przekąskę do chrupania zamiast chipsów :). 
Ziarna wpływają korzystnie na przemianę materii, wspomagają funkcjonowanie mózgu, dzięki zawartym w nim witaminom i minerałom korzystnie wpływają na wygląd skóry i włosów. 
Myślę, że ze względu na ich dobroczynny wpływ, a także dobry smak i aromat, warto po nie sięgać i urozmaicać nimi codzienne dania. Polecam :).




 


Facebook



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...